Knapptryckarkompaniet

Jag har äntligen börjat läsa boken Knapptryckarkompaniet av Anne Marie Pålsson. Egentligen behöver jag sedan flera år tillbaka inga fler bekräftelser på att Sverige är politiskt ruttet.
Men trots det kan det ändå vara skönt att läsa den här typen av böcker som ger bekräftelse. Som sagt/skrivet, läsning påbörjad och jag vill gärna skriva av mig om hur jag uppfattar boken längre fram i några inlägg.

”Vem har den egentliga politiska makten i Sverige? ”Knapptryckarkompaniet” är en personlig och analytisk skildring av makten i riksdagen av den före detta moderata riksdagsledamoten Anne-Marie Pålsson. Intervjuare: Anita Kratz.”

One thought on “Knapptryckarkompaniet

Kommentera

